Sexonvacation.com forum index Sexonvacation.com
Alles over onze hete seks vakanties

FAQFAQ    ZoekenZoeken    GebruikerslijstGebruikerslijst    GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel    Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken    InloggenInloggen  

vraag

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Sexonvacation.com forum index -> Hoe zijn de vakanties?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jack69

BerichtGeplaatst: Vr Feb 15, 2008 4:29 pm    Onderwerp: vraag Reageer met quote

Ik lees op verschillende sites dat je maar 1 x per dag sex mag hebben met de vrouw die bij je is. is dit juist? ik wil niet vervelend over komen maar ben nl zeer geinterreseerd om de 1e of 2e week van april te komen maar wil natuurlijk vaker dan 1 x per dag genieten van de dame... Hoop dat je dit dan ook niet plaatst voordat je antwoord geeft want het kan natuurlijk negatief voor jullie uitvallen. Nogmaals ben alleen aan t checken of t allemaal gaat zoals ik mij voorstel.

Ik hoor graag van jullie.

Gr.

Jack
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
roland
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Feb 15, 2008 4:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zoals beloofd heb ik het even nagevraagd en meer dan 1x per dag sex met 1 dame is geen probleem.
Natuurlijk zit er lichamelijk wel een limiet, maar dit verschilt per dame, ik kan mij voorstellen dat het niet fijn is als het allemaal erg rauw aanvoelt van onderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Sexonvacation.com forum index -> Hoe zijn de vakanties? Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: