Sexonvacation.com forum index Sexonvacation.com
Alles over onze hete seks vakanties

FAQFAQ    ZoekenZoeken    GebruikerslijstGebruikerslijst    GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel    Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken    InloggenInloggen  

Waar, hoe, hoeveel?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Sexonvacation.com forum index -> Hoeveel kost het?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mathijs

BerichtGeplaatst: Vr Feb 15, 2008 3:32 pm    Onderwerp: Waar, hoe, hoeveel? Reageer met quote

> Beste mensen van Sex On Vacation,
>
> Ik zit er over na te denken om misschien volgend jaar bij jullie een sex vakantie te boeken.
>
>
> Nu heb ik wat vragen die jullie hopelijk voor mij kunnen beantwoorden zodat ik goed geinformeerd ben over alles.
>
> -.Als ik 6 dagen en 5 nachten wil boeken hoeveel ben ik daar voor kwijt??.
>
> -.Wat zit er precies bij de prijs inbegrepen en wat niet??.
>
> -.Zit de vlucht er ook bij in of moet ik zelf een ticket boeken??.
>
> -.Waar is jullie resort gevestigd??. Op welk eiland??.
>
> -.Hoe gaat het in zijn werk als ik aankom op de bestemming??.
>
> -.Wat voor diensten zullen de meisjes doen??.
>
> -.doen ze behalve de sex ook aan tongzoenen, oraal zonder condoom, beffen, knuffelen etc etc??.
>
> -.Wat dragen de meisjes voor kleding??.
>
> -.Is het toegestaan om overal in het resort/park erotisch bezig te zijn/sex te hebben??.
>
> -.Hebben jullie een privestrand??.
>
> -.Wat moet ik zoal qua bagage meenemen??.
>
> -.Zijn er ook bepaalde excursies/activiteiten??.
>
> -.En moet ik daar ook extra voor betalen??
>
>
> Zouden jullie mij zo snel mogelijk een e-mailtje terug kunnen sturen met de antwoorden op mijn vragen?.
>
> Daar zouden jullie mij een groot plezier mee doen.
>
>
>
> Ik hoop snel wat van jullie te mogen horen.
>
> Vriendelijke groet,
>
>
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
roland
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Feb 15, 2008 3:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Mathijs,

Goed geinformeert is het beste! Daar gaan we:

1. 6 dagen en 5 nachten = $ 2850,- op 4-aug-2007 (Prijzen kunnen veranderen)
2. Het is all in, eten, drinken en sex. Het vliegticket moet je zelf boeken, zie: http://www.sexonvacation.com/phpBB2/viewforum.php?f=1
3. Zie 2.
4. Paraguachi, zie ook: http://www.sexonvacation.com/phpBB2/viewforum.php?f=4
5. Hoe gaat dat? Je word opgevangen door de staff, die engels spreekt, deze zullen je je kamer wijzen. Zodra het tijd is om een meisje uit te gaan kiezen, zullen deze 1 voor 1 aan je voorgesteld worden, of ze stellen zich zelf aan je voor. Zie ook: http://www.sexonvacation.com/phpBB2/viewforum.php?f=1
6. Wat doen de meisjes sexueel? Ga ervanuit dat alles met condom gebeurt, orale sex zonder condoom is immers net zo gevaarlijk als vagina sex. Of ze tongzoenen, anale sex of andere dingen doen varieert van meisje tot meisje, het zijn namelijk normale meisjes die simpelweg wat willen bijverdienen.
7. De kleding is ook per meisje anders.
8. Sex gebeurt achter gesloten deuren, knuffelen en dergelijke mag wel. Maar liever niet.
9. Er is geen prive strand, en als je naar het strand gaat is naakt niet toegestaan op het eiland.
10. Bagage. Leuke vraag! Smile Ik denk jou geval 5 onderbroeken & sokken, 1 lange broek, 1 nette broek, een paar korte broekjes, paar zwembroeken en 5 t-shirts zodat je lekker fris voor de dag kan komen.
11. Excursies zijn er ook, de engels sprekende staff zal je daar mee verder helpen.
12. Elke excursie heeft een prijs, dus daar zul je zelf voor moeten betalen.

Er is tevens ook een FAQ online: http://www.sexonvacation.com/phpBB2/viewforum.php?f=3

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel!

Hartelijke Groetjes,
Roland de Leeuw
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Sexonvacation.com forum index -> Hoeveel kost het? Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: