Sexonvacation.com forum index Sexonvacation.com
Alles over onze hete seks vakanties

FAQFAQ    ZoekenZoeken    GebruikerslijstGebruikerslijst    GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel    Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken    InloggenInloggen  

Ik hoor dat het te duur is

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Sexonvacation.com forum index -> Wat is er allemaal mogelijk?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
christiaan

BerichtGeplaatst: Zo Feb 22, 2009 1:45 pm    Onderwerp: Ik hoor dat het te duur is Reageer met quote

Hoi,

Op diverse forums hoor ik dat de sex vakantie reizen zoals jullie het aanbieden veel te duur is. Dat het goedkoper is om gewoon een hotel te nemen en daar van de straat iemand op te pikken. Dat je bijvoorbeeld voor $10,- dollar al klaar bent.

Waarom is het zo duur bij jullie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
roland
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 06, 2009 8:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tuurlijk kan het goedkoper! Als jij de weg weet in het land dan is dat prima te doen. Het is een ongecontroleerde omgeving, maar ik kan mij voorstellen dat het op die manier een stuk spannender is!

Wij bieden een volledig verzorgde vakantie aan, zodat je zorgeloos lekker kan genieten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Sexonvacation.com forum index -> Wat is er allemaal mogelijk? Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: