Sexonvacation.com forum index Sexonvacation.com
Alles over onze hete seks vakanties

FAQFAQ    ZoekenZoeken    GebruikerslijstGebruikerslijst    GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel    Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken    InloggenInloggen  

Over de meisjes - FAQ (Vaak gestelde vragen)

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Sexonvacation.com forum index -> Wat is er allemaal mogelijk?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
webmaster
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Feb 15, 2008 3:44 pm    Onderwerp: Over de meisjes - FAQ (Vaak gestelde vragen) Reageer met quote

Voor u hebben we een aantal veelgestelde vragen op een rij gezet, om nog wat meer duidelijkheid over onze vakantie's te bieden:

V. Hoe zijn de meisjes? Zijn ze echt zo mooi als op de foto’s?
A. Ja, ze zien er allemaal lekker uit. Maar ze zijn ook gekozen voor hun persoonlijkheid en geschiktheid, wat vitale overwegingen zijn.

V. Hoe kies ik een meisje? Kan ik iedereen kiezen?
A. Wanneer u aankomt op het resort zult u ontvangen worden door de staf. U wordt uitgenodigd om even bij te komen onder het genot van een drankje.
Daarna word u begeleidt naar uw kamer om u op te frissen en uw koffers uit te pakken. Als u klaar bent begeeft u zich naar de bar en iemand van het management zal alle beschikbare meisjes klaar hebben staan zodat u een leuke vrouw kan uitkiezen. Met een paar biertjes of ander drankje wordt u aan ieder meisje voorgesteld. Daarna komt zal ieder meisje naar voren komen om zichzelf voor te stellen. Als u vragen heeft, in het algemeen of over een bepaald meisje kunt u deze aan hen zelf vragen of aan Cathy. Als uw Spaans niet zo goed is, kunt u het beste iemand van het resort laten vertalen om eventuele misverstanden te voorkomen. Onthoud dat Spaans in Venezuela niet het zelfde is als in Spanje. Zodra u uw keuze heeft kunnen maken, kunt u elkaar beter leren kennen.

V. Wat als ik wil wisselen van het meisje waarmee ik ben?
A. Als u het meisje wilt wisselen waarmee u bent, voor wat voor reden dan ook, laat Cathy van het management team dit dan weten. Normaal gezien kunt u de meisjes wisselen tussen 10:00 en 12:00 s’morgens. Als u alle meisje die beschikbaar zijn opnieuw wilt zien kan dit geregeld worden. Maar als u al weet welk meisje u wilt kunt u dit natuurlijk ook direct vertellen aan het management. Zij zullen dit dan voor u regelen.
U hoeft niet de hele dag bij één meisje te blijven, u mag wisselen zo vaak u wilt. Sommige gasten blijven de hele dag bij 1 meisje, anderen houden 1 meisje 3 dagen achter elkaar. Onthoudt u goed, het is uw vakantie, u bepaalt wat er gebeurt.

V. Wat gebeurt er als mijn meisje iets doet waar ik mij aan irriteer.
A. Als dit iets kleins is, vertel het haar gewoon. Als u om wat voor reden dat ook niet zelf wilt vertellen, laat het ons dan aan haar vertellen. Als u denkt dat dit probleem serieus is, laat het ons dan zeker weten. We zullen haar hier op aanspreken en eventueel maatregelen nemen. Als u niet meer met haar verder wilt zullen wij voor vervanging zorgen. Wij proberen er voor te zorgen dat u geen problemen heeft, maar we kunnen niet 24 uur per dag alles in de gaten houden.

V. Wat gebeurt er als een meisje lang aan haar mobiele telefoon zit?
A. We hebben een regel dat onze meisjes niet telefoneren als ze samen met de gasten zijn. Zodra dit gebeurt, vertelt u dit ons, wij zullen direct maatregelen nemen en zonodig haar mobiele telefoon afnemen.

V. Ik hou niet van de geur van tabak. Hoeveel van de meisjes roken en hoe kan ik het ontwijken?
A. De meeste van de meisjes roken, we kunnen u vertellen welke meisjes dat niet doen. Als het meisje dat u kiest wel rookt en u heeft een probleem met dit, zullen wij het meisje vragen om niet in uw kamer te roken of wanneer u samen met haar bent. De meeste vertrekken op het resort zijn open, met hoge plafons en fans, zodat roken geen probleem hoeft te zijn.

V. Verzorgen de meisjes echt een 24 uurs service?
A. Ja, ze verzorgen een 24 uurs service. Maar natuurlijk zullen ze af en toe wat privé tijd willen. Om zichzelf even op te frissen en om wat persoonlijke dingen af te handelen zoals bijvoorbeeld een telefoontje naar hun vrienden en familie.
Dit zal meestal in de morgen zijn, nadat ze zijn opgestaan. Als u denkt dat ze te lang weg zijn, praat met haar en leg uit dat u haar graag wat meer wil zien. Als de situatie niet verbeterd kunt u ons inschakelen om met het meisje te praten.

V. Moet ik de meisjes een fooi geven?
A. Nee, een fooi is niet nodig en raden dit zelfs af. Maar je mag altijd je waardering tonen aan het meisje door haar kleine cadeautjes te geven. Voel u niet verplicht om een fooi te geven aan de meisjes.

V. Spreken de meisjes engels?
A. Ondanks dat Spaans de lokale taal is, verstaan en spreken alle meisjes een klein beetje engels. Als u langzaam engels spreekt zult u geen problemen ervaren. Veel gasten komen aan op het resort zonder enige kennis van de Spaanse taal en ervaren dit niet als een obstakel. Vraag alstublieft iemand van het management team om te vertalen waar nodig om eventuele teleurstellende misverstanden te voorkomen. (Een gast wilde uitleggen dat hij zich ergens voor schaamde, maar gebruikte het verkeerde Spaanse woord. Hij was aan het uitleggen dat hij zwanger was!)

V. Hoe lang zijn de meisjes bij mij? Als ik een meisje zie op de website dat ik leuk vind zal zij daar ook zijn tijdens mijn vakantie?
A. De meeste meisje blijven 1 á 2 maanden bij ons, het gemiddelde is 6 weken. Daarna keren zij terug naar huis, sommige meisjes meisje keren weer terug. We proberen altijd dat de meisjes een pauze nemen van een aantal maanden, zodat ze met hun normale leven weer verder kunnen gaan.

V. Hoe zit het met het fotograferen van de meisjes? En naakt fotografie?
A. Alle meisjes zijn erg fotogeniek en vinden het leuk om gefotografeerd te worden. Als je een camera laat rond slingeren is het zelfs zo dat je terug komt van vakantie en allerlei foto’s tegenkomt die u niet heeft gemaakt. Sommige meisjes zullen toestemmen om naakt te poseren, heel soms in erg expliciete houdingen. De regel is dat dit alleen privé word gedaan. Behandel deze foto’s alleen voor uzelf en plaats deze niet op het Internet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Sexonvacation.com forum index -> Wat is er allemaal mogelijk? Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: