Sexonvacation.com forum index Sexonvacation.com
Alles over onze hete seks vakanties

FAQFAQ    ZoekenZoeken    GebruikerslijstGebruikerslijst    GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel    Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken    InloggenInloggen  

Het lijkt me geweldig

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Sexonvacation.com forum index -> Wat is er allemaal mogelijk?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Patrick

BerichtGeplaatst: Vr Feb 15, 2008 3:47 pm    Onderwerp: Het lijkt me geweldig Reageer met quote

ik ben een jonge man van,en ben singel, kan ik dan met deze leeftijd ook zo'n vakantie bij jullie boeken?
het lijkt mij echt geweldig om het mee te maken (met mooie vrouwen samen te zijn en daar lekker sex mee te hebben)maar ik woon in nederland dus....
wat kost dan als ik 1 week of e.v.t 2 weken als wil boeken bij jullie ??
met elke dag een 1 of verschillende dame's om de dag bv ??

komen er dan ook kosten bij om de dame's comsupsie's aan te bieden ?? ik hoop snel van u te horen !! ik wil zeker een keer deze vakantie boeken, maar wil eerst dit even weten waar ik aan toe ben voordat ik boek.(ik spreek geen engels)is dit een probleem ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
webmaster
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Feb 15, 2008 4:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Natuurlijk kan je zo'n vakantie boeken, het wordt de mooiste vakantie van je leven Wink

De prijzen zijn bekend op: http://www.sexonvacation.com/prijzen.shtml

De prijs vh ticket is apart, dat moet je boeken via de toeroperator, http://www.qxxl.nl/Content/Travel/TravelInformation~PeriodID/42/TravelID/4596/Land/Caribbean+-+Isla+Margarita/Streek/Isla+Margarita/Plaats/Porlamar/Reis/Porlamar.html

Je mag elke dag uitkiezen wat je wilt, tis net sinterklaas
1 x krijg je 2 dames (normaal gesproken niet op hetzelfde moment maar na elkaar)
Eten drinken en ... is natuurlijk allemaal bij de prijs inbegrepen.
Besluit je om buiten het resort wat te gaan ondernemen is dat wel voor eigen rekening natuurlijk.

De taal is normaal niet zo'n probleem, de meisjes spreken meestal wel een beetje engels en voor veel dingen is de taal niet zo'n barriere.
De manager is een engelsman en staat uiteraard de hele dag ter beschikking voor raad en daad.

Als je boekt betaal je 10% van de som aan in NL, en boek je zelf je vliegticket.
Het restant van de resort som betaal je hier ter plekke.
Reserveer wel tijdig want het resort wordt heel erg goed geboekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Sexonvacation.com forum index -> Wat is er allemaal mogelijk? Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: